Rekrutacja
Rekrutacja do Projektu Samodzielni na start praca ma charakter ciągły i przeprowadzona będzie w kilku turach. Terminy naborów do Projektu będą na bieżąco umieszczane w zakładce Aktualności.
W przypadku niezebrania pełnych grup szkoleniowych w/w terminie Organizator zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu rekrutacji, jak również zmianę tego okresu.
ETAPY REKRUTACJI
Złożenie dokumentów rekrutacyjnych w okresie trwania rekrutacji:
(do pobrania: Dokumenty)- Formularz zgłoszeniowy do Projektu. Formularz należy przygotować w formie:
- elektronicznej – formularz wypełniony w formie elektronicznej należy wysłać za pośrednictwem strony internetowej, następnie zostanie on wydrukowany i załączony do dokumentacji Projektowej,
- papierowej – formularz należy wypełnić odręcznie, czytelnym pismem i przedłożyć wraz z czytelnym podpisem Kandydatki do Projektu w Biurze Projektu
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie
- Deklaracja uczestnictwa w projekcie
- Oświadczenie zbiorcze
- Zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy o statusie osoby bezrobotnej (jeśli dotyczy)
UWAGA: Wszystkie składane dokumenty rekrutacyjne powinny być wypełnione w sposób czytelny, komputerowo lub odręcznie, parafowane na każdej ze stron wraz z wymaganym kompletem załączników. Kopie załączonych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem zgodnie z wymogami zawartymi w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie.
- Formularz zgłoszeniowy do Projektu. Formularz należy przygotować w formie:
Ocena złożonych dokumentów rekrutacyjnych
- I Etap - Weryfikacja formalna dokumentów
- II Etap drugi - weryfikacja merytoryczna
- III Etap trzeci – ogłoszenie wyników rekrutacji