Fundusze Europejskie
Rzeczpospolita Polska
Samorząd Województwa Podkarpackiego
Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny

Rekrutacja

Rekrutacja do Projektu Samodzielni na start praca ma charakter ciągły i przeprowadzona będzie w kilku turach. Terminy naborów do Projektu będą na bieżąco umieszczane w zakładce Aktualności.

W przypadku niezebrania pełnych grup szkoleniowych w/w terminie Organizator zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu rekrutacji, jak również zmianę tego okresu.

  1. ETAPY REKRUTACJI

    Złożenie dokumentów rekrutacyjnych w okresie trwania rekrutacji:
    (do pobrania: Dokumenty)

    1. Formularz zgłoszeniowy do Projektu. Formularz należy przygotować w formie:
      • elektronicznej – formularz wypełniony w formie elektronicznej należy wysłać za pośrednictwem strony internetowej, następnie zostanie on wydrukowany i załączony do dokumentacji Projektowej,
      lub
      • papierowej – formularz należy wypełnić odręcznie, czytelnym pismem i przedłożyć wraz z czytelnym podpisem Kandydatki do Projektu w Biurze Projektu
    2. Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie
    3. Deklaracja uczestnictwa w projekcie
    4. Oświadczenie zbiorcze
    5. Zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy o statusie osoby bezrobotnej (jeśli dotyczy)

    UWAGA: Wszystkie składane dokumenty rekrutacyjne powinny być wypełnione w sposób czytelny, komputerowo lub odręcznie, parafowane na każdej ze stron wraz z wymaganym kompletem załączników. Kopie załączonych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem zgodnie z wymogami zawartymi w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie.

  2. Ocena złożonych dokumentów rekrutacyjnych

    • I Etap - Weryfikacja formalna dokumentów
    • II Etap drugi - weryfikacja merytoryczna
    • III Etap trzeci – ogłoszenie wyników rekrutacji